Contabilitatea Clientilor si a Incasarilor

  Enterprise permite inregistrarea clientilor, a facturilor primite de la clienti, inregistrare a incasarilor si urmarirea sumelor datorate.

  Functiuni:

    Clientii pot fi introdusi in sistem, avand la dispozitie o gama variata de informatii (cod, denumire, adresa, numar din registrul comertului, termen de plata, numere fax, conturi bancare).
    Informatia despre client referitoare la incasari, facturi este pastrata in baza de date (pe o perioada de cel putin 5 ani).
    Facturile de client pot fi introduse in sistem folosind o interfata compacta destinata acestui proces. Accesul la facturi este facut folosind un registru cu un sistem de filtrare configurabil (selectie dupa data emitere, client, suma, moneda, etc.).
    Sistemul permite lucrul cu diverse tipuri de facturi (facturi standard, incasari in avans).
    Sistemul permite inregistrarea tranzactiilor in perioada curenta, chiar daca perioada anterioara nu a fost inchisa.
    Aplicatia ofera posibilitatea automatizarii numerotarii documentelor, propunand un numar unic pentru fiecare document creat sau introdus in sistem, intervalul fiind definit de utilizator.
    Facturile client pot fi verificate foarte usor, aprobate sau anulate sau stornate.
    Sistemul permite corectarea sau stornarea facturilor.
    Taxele pot fi calculate automat sau manual pe baza tipului de taxa, in factura fiind vizibila suma aferenta.
    Pe factura in moneda straina se retine valoarea in moneda respectiva, cat si in moneda functionala (lei), fiind specificat cursul de schimb.
    Sistemul pune la dispozitie sabloane pentru definierea conturilor de client, taxe, transport, venit, astfel incat sa apara automat la introducerea unei facturi.
    Incasarea unei facturi poate fi facuta partial sau total. Aplicatia permite inregistrarea incasarilor fara factura corespondenta, facilitand urmarirea acestor tranzactii cu ajutorul diverselor tipuri de rapoarte.
    O incasare se poate referi la una sau mai multe facturi, numarul de facturi incasate este nelimitat.
    Pe o factura incasata nu se mai pot aplica alte incasari.
    Sistemul permite reconcilierea incasarilor cu extrasul de cont bancar.
    Aplicatia asigura acces rapid on-line la facturile pe care utilizatorul doreste sa le vizualizeze, inclusiv documentele prin care s-a facut plata sau care au legatura cu aceasta (plati in avans).
    Sistemul pune la dispozitie registre (criterii multiple de filtrare), rapoarte (dupa scadenta, stare) si alte modalitati de urmarire riguroasa a CEC-urilor, inregistrand numarul, data, suma, facturile la care se refera incasarea, starea CEC-ului (in asteptare, trimis, anulat).
    La sfarsitul unei luni se va realiza incheierea perioadei. Aplicatia pune la dispozitie rapoarte care sa permita auditul proceselor din contabilitatea platilor:

  • Registrul de facturi
  • Registrul de incasari
  • Registrul de TVA din vanzari
  • Balanta de client
  • Lista de facturi neplatite dupa perioada scadenta, vechime
  • Fisa de cont
  • Fisa clientului
  • Reconcilierea incasarilor cu extrasele de cont banca
  • Balanta de verificare.
Resurse Umane Contabilitate generala Salarizare Mijloace fixe
Furnizori si plati Gestiune Stocuri Clienti si incasari Contabilitatea trezoreriei
Managementul Achizitiilor Managementul documentelor Contracte